Serveix per cobrar el juliol
Fes clic a la icona per conèixer totes les condicions
100 hores online
10 setmanes
Internivell
Per a docents d'infantil, primària i de secundària
Curs reconegut
Formació aprovada pel Departament d'Educació
Perfil professional
Metodologies globalitzades (Pendent de validació CE24-25)
-5€ per doqualumnis
Antics alumnes
Objectius de la formació
- Elaborar projectes significatius per l’aprenentatge dels alumnes aprenent amb la finalitat de programar-ne un de propi
- Dissenyar i implementar tres eines de recollida d’evidències d’aprenentatge amb la finalitat d’ajudar a avaluar els indicadors d’avaluació proposats en la programació d’aula.
Descripció
En aquesta formació, hem unit els cursos de Treball per Projectes i d’Eines per Avaluar, Dianes, Rúbriques i Portafolis per a crear una formació integral del docent, per aquest motiu, ens endinzem en cadascun dels dos punts: com treballar per projectes i dur-ho a terme a l’aula i en l’avaluació i diferents eines pràctiques que ens serviran tant per treballar amb projectes com amb altres metodologies.
Clica la pestanya amb la informació que t’interessi conèixer.
Els continguts els separem en dues parts, diferenciant l’espai del treball per projectes i el d’avaluació competencial:
PART 1. Treball per projectes
Mòdul 1. Els principis psicopedagògics de l’aprenentatge en el treball per projectes.
Mòdul 2. El treball per projectes.
Mòdul 3. La fase inicial en la programació de projectes.
Mòdul 4. La fase de desenvolupament en la programació de projectes.
Mòdul 5. La fase final en la programació de projectes.
Mòdul 6. Planificació i revisió de projectes.
PART 2. Eines per avaluar les competències: Dianes, rúbriques i portafolis
Mòdul 7. L’avaluació de les competències
Mòdul 8. Les dianes com a eina d’avaluació
Mòdul 9. Les rúbriques com a eina d’avaluació de competències
Mòdul 10. El portafoli com a eina per avaluar les competències
En aquesta formació hi trobaràs:
- Acompanyament constant de la tutora, especialista mètodes i avaluació i docent en actiu
- Contingut interactiu i activitats autocorrectives (amb el posterior feedback pedagògic immediat)
- Lectures, vídeos, articles i enllaços
- Exemples pràctics i continguts d’ampliació dels coneixements
- Fòrums de resposta oberta i activitats d’entrega: projecte final i activitats d’avaluació.
En finalitzar aquest curs, l’alumnat serà competent en:
🔹 1. Identificar les característiques del treball per projectes.
🔹 2. Conèixer els passos a seguir en la construcció d’un projecte.
🔹 3. Dissenyar activitats d’aprenentatge per a la fase inicial, desenvolupament i síntesi d’un projecte.
🔹 4. Elaborar una proposta pròpia de projecte.
🔹 5. Identificar les diferències entre l’avaluació formativa i formadora.
🔹 6. Conèixer i dur a la pràctica una rúbrica d’aprenentatge.
🔹 7. Conèixer i dur a la pràctica unaun dossier d’aprenentatge o portafol
🔹 8. Dissenyar dianes d’avaluació.
Per a aprovar el curs i obtenir el certificat, hauràs de:
- Participar a tots els fòrums plantejats durant la formació, realitzar totes les activitats (les autocorrectives i les de resposta oberta) i aprovar-les amb una nota mínima del 80%.
- Al 6è mòdul es demana l’entrega d’un projecte final on s’haurà d’haver integrat els coneixements adquirits durant la formació. Aquest projecte serà avaluat pel tutor del curs i ha de superar-se amb una nota mínima del 80%.
- Als mòduls 8, 9 i 10 es demana el disseny de les eines d’avaluació corresponents a cada mòdul utilitzant les pautes proporcionades. Aquestes activitats són avaluades per la tutora i han de superar-se amb una nota mínima del 80%.
Ressenyes
Encara no hi ha ressenyes.